Bosch DWB97IM50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DWB97IM50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

m*********@h****** 23-02-2022

bevalt prima! Een echte aanrader

Geschreven voor: Bosch DWB97IM50

We hebben een nieuwe keuken gekocht en laten monteren, alle inbouwapparatuur (5 stuks) van Bosch gekozen. Hierdoor hebben we extra garantie (totaal 5 jaar). Bij de verkoper van onze keuken (Fa Aarts in Born) konden we goed vergelijken tussen alle merken! Vervolgens was voor ons al snel de keuze duidelijk in het voordeel van "Bosch". Zeker omdat de garantievoorwaardes gesteld door Bosch vertrouwen wekt in de kwaliteit ervan. De werking van deze afzuigkast is voortreffelijk, geen vervelende kookgeur binnen in ons appartement, ook al zet je hem in de laagste stand.

d**************@h********** 04-08-2021

super gped

Geschreven voor: Bosch DWB97IM50

Op aanraden van de Keukenheeren uit Zwolle. Doordat dit een eerlijk bedrijf is hebben wij voor onze nieuwe keuken alle apparatuur van Bosch gekozen.

Pluspunten

• zeker

Minpunten

• geen

c*****@g******** 30-07-2021
Geschreven voor: Bosch DWB97IM50

het werkt prima, helaas is mijn plafond 270 en was daar geen juiste maat afvoor voor te leveren. keuze of hogere afzuigkap of een koof laten timmeren

Sharon 29-12-2019

Mooi design

Geschreven voor: Bosch DWB97IM50

De afzuigkap heeft een mooi en strak design. Heeft verschillende functies waardoor makkelijk in gebruik. Roosters zijn makkelijk uitneembaar om schoon te maken. De afzuigkap heeft 4 standen, echter maakt de eerste stand al best veel geluid.

• Roosters eenvoudig uitneembaar

Minpunten

• Hard geluid

Luuk 08-06-2019

Perfect formaat voor inductieplaat met 4 pitten

Geschreven voor: Bosch DWB97IM50

Stijlvol en goed werkende afzuigkap. Zelf gebruiken wij hem boven een 4 pits inductieplaat van Bosch. Afzuiging werkt goed en de "boost" functie is zeer handig wanneer alle pitten vol staan. De touchscreen aan de voorkant werkt goed en geeft het ook net wat mooiere uitstraling.

Wat betreft het geluid is hij zeker op de hogere standen (3 en boost) erg aanwezig. Daartegen zorgt hij wel voor een goede afzuiging waar hij toch voor bedoeld is. Mijn advies is even de bootsfunctie aan tijdens het koken en na het koken op stand 1 dan is hij redelijk stil en filtert de laatste beetje vervuilde lucht/geuren.

Schoonmaken gaat gemakkelijk doordat er 3 filters zijn van normaal formaat, past goed in de vaatwasser.

Pluspunten

• Boostfunctie
  • Oppervlak afzuiging

Minpunten

• Bij de hogere standen wel aanwezig